سوالات متداول

سوالات متداول

شما به سه صورت آنلاین، تلفنی و حضوری می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

شیراز: مشتریانی که در شیراز هستند می‌توانند بار خود را به صورت حضوری دریافت کنند و یا اینکه با هماهنگی محصول را برای شما ارسال کنیم.

شهرستان: تمامی محصولات با هماهنگی شما از طریق یکی از باربری‌ها،تیپاکس یا چاپار ارسال خواهد شد.

نکته: هزینه‌ی ارسال بار به عهده‌ی مشتری خواهد بود.

اگر سفارش خود را حضوری انجام داده باشید همان لحظه فاکتور تقدیم می شود اما در صورتی که به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش خود را ثبت کرده‌اید، به کارشناسان ما درخواست فاکتور دهید تا در نهایت، فاکتور از طریق تلگرام یا واتس‌اپ ارسال شود.

شما می توانید توسط یکی از پل های ارتباطی موجود در سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

با یکی از شماره های فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان ما، وضعیت سفارش را به شما اعلام کنند.

بله، کلیه محصولات این شرکت دارای ۳۶ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد .

 توجه: هرگونه استفاده ناصحیح که منجر به خرابی قطعات و پارچه شود شامل گارانتی نمی باشد.

بله، هر محصولی با توجه به جنس و نوع آن قابلیت شستشو را دارد.

قیمت پرده های دکوراتیو مثل پرده زبرا،شید،دومکانیزم و…بر اساس متر مربع می باشد، بعضی از پرده ها قیمتشون بر اساس عرض کار تعیین می شود.

توجه: در تمامی پرده های دکوراتیو متراژ کل زیر ۱٫۵۰سانت مربع،۱٫۵۰ سانتی متر مربع محاسبه خواهد شد.

تور پرده قابی vip با ارتفاع ۲٫۹۰سانت بصورت متر عرضی محاسبه می شود و ارتفاع در محاسبه قیمت تاثیری ندارد،اما آستری زیرین یا همان شید بر اساس متر مربع محاسبه خواهد شد.

اگر سوالات شما در گزینه های بالا موجود نبود می توانید با  ما از طریق واتساپ و شماره تلفن هاای موجود در سایت تماس گرفته تا در حد توان بهترین مشاوره را به شما بدهیم. 

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا